summertime! <3

har inte hunnit blogga under de senaste dagarna för det har vatt så underbar skönt sommar väder så man har vatt ute istället än att sitta innne vid datorn.
i fredags bar det av till danmark med ett gäng bakis tjejor som hade varit på student fest dagen innan.
på fredags kvällen klippte cajsa lugg på mig, och elin var med som socialt stöd. och jag blev super nöjd!
var lite tvekam först om jag skulle passa i det, men det blev jätte bra och det är kul med lite förändring ibland!

bild kommer lite senare på mig i lugg... :)


på lördags kvällen blev det fest hos josse eftersom hon fyller 16 år idag, hur trevlig kväll som helst!  med en himla massa sjungande!
följde Cajsa hem och sov där på kvällen (natten).

Vaknade till fågelkvittret och dh season 1 på tvn, och fick lust att åka ut med båten. men såklar hade verkligen alla typ släcktmiddag eller inte va hemma idag så det blev bara ut med familjen , vilket också var jätte trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0