Sommarlov shalala

nu har jag äntligen gått ut grundskolan.
för 9 år sen stod man där med nya skolväskan nya pennor och var var jätte förväntansfull.
nu står man här 9 år senare med enormt mycket minnen.
man kommer att sakna det även om man under hela 9an bara längtat efter den här dan då man slutar.

men det var helt utan tvekan en av de roligaste dagarna i mitt liv.
alla var bara glada och sjukt pepp, när man samlades för champange frukost och solen tittade fram och allas humör bara steg, så börjar man sjunga sooommarloov shalala. lycka var det bara hela dan.
man fick sina betyg och sjungandet fortsatte och alla  7or och 8or stod bara och kollade avensjukt på den enorma glädjen som vi hade.

men nu är det slut och en helt nytt liv står framför oss, alla måste splittras och börja på nya skolor och få ny kompisar. och vissa kommer man aldrig få träffa mer.
man hoppas att man ska hålla kontakten med alla, men inerst inne vet man att man kommer bara göra det med ngra få personer.

men nu är det SOMMARLOV och frihet.
"Vem vill gå i 9an nu - ingen ingen."


lycka

Kommentarer
Postat av: Cajas

Ellerhur?



Jag sa det till Ina "jag kommer aaaaldrig träffa dig igen".



Jag är såååå taskig.

2008-06-15 @ 15:06:52
URL: http://cajsafelicia.blogg.se/
Postat av: Cajsa

HAHAHAHAHAH!!! <3

2008-06-17 @ 16:37:23
URL: http://Cajsafelicia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0