dh tisdag.

Kom precis hem från desperata hemmafruar kvällen med cajsa, kul som alltid.
Vi saknade dock Emma som var på student i malmö.

Innan idag har jag vatt på väla med cajsa för hon skulle köpa ett par skor, men det slutade med att jag köpte en bikini. och hittade ett par riktigt snygga gladiator sandaler på skorönne (tror jag det var), men ska kanske köpa dom men dom kostade 600 kr inte riktigt vad jag har råd med för tillfället. :/image2
bild från spexfotot för typ 2 (?) veckor sen. och ja, jag var vilsen scout.

nu är det bara 2 "vanliga" skoldagar kvar i 9:an. sen är allt slut!
på måndag har vi klassens dag och ja vår klass ska va på gröningen ( en gräsplätt typ där man kan sola och bada etc)  och ja vi ska grilla och bada. mysigt. !
och imorgon slutar vi vid 12 så dår blir det hem och sola och bada med vänner! <3

nu ska jag kolla på film och nanna kudden.

over and out.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0